Bad day.

Hello! Very bad uppdatering yo! Har varit med Linus i helgen, struligt.. vi har inte kommit överens riktigt och ah, det har inte varit nåt vidare. Men jag vet att vi kan ta oss igenom detta tillsammans. Det är bara att kämpa på.
Skitdag idag, bara tråkigt :( Men så äre ibland, det går upp coh ner! Livet är inget lätt spel, men man är skapad för att på nåt vis klara av det. Vissa människor beundrar jag, som Emma i min klass, hon är alltid så positiv och uppåt. Hade ju inte varit fel att vara sån själv, en roligare människa typ.
Vi fick tillbaka psykologiprovet idag på de olika beteendeperspektiven och jag ick VG, inte illa pinkat! ;) Trodde jag skulle få högst G, eftersom jag var dåligt förberedd. Nu måste jag plugga samhäll och psykologi - bara att sätta igång, skolarbetet gör tyvärr inte sig självt.
Det är mindre än 2 månader till studenten, helt unbelivible! Hoppas tiden går fort :) Ska bli såååå fett skönt att sluta skolan och komma ut i arbetslivet! :D
Stolt bilförare som kör sin flickvän till skolan :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sööt du är! <3

2012-04-17 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0