Helvete!!!!

Hejjj!
Igår spillde jag vitt vin över hela min laptop, fan! Den fungerar inte nu, torkade av den så fort som möjligt och lät den ligga... Var nog inte så bra att laddaren var i heller! Den ba dog :( FAN va korkat, alla mina skolarbeten låg på den datorn... alla bilder, alla videoklipp, en film jag gjort till Linus som tog hela natten, mitt CV, personligt brev, powerpoint om magsäckscancer.... Nu vet jag inte vad jag ska göra!! Kill me sloooowly...
Linus kom hit igår, drunk haha... va ju jag också lite granna. Skulle inte druckit men va less på all skit typ. Skönt att va ledig till o med onsdag iallafall :) Måste plugga!..men hur FAN ska jag göra det utan min dator hade jag tänkt???
Det närmar sig till studenten.. och jag är urfattig! Fuuck.. jag har absolut inte råd med nån ny dator och studentklännig, skor osv! Även om jag får låna pengar av mamma och Linus, men hatar att låna av folk :( Det svider så jävligt när man ska ge tillbaka! HAHA ;)
Min daaaatooor...!
Men är man så fucking korkad att man dricker och pluggar at the same time så... får man skylla sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0