Keep smiling

Hellu!
Varit hos ma boyfriend hela helgen :) Ställde diagnos på honom igår. Han har problem med sin mage, ont i den och haft i flera år. Han har förmodligen IBS (känslig tarm). Men jag vet ej... Tycker synd om stackarn som har ont jämt! :( ♥

Själv har jag mått dåligt hela helgen, haft feber, halsont, huvudväk och mått illa. Kändes som jag skulle spy.. låg i sängen o dega. Tur att man har en underbar kille som lagar mat till en och tar hand om sin chey! Igår mådde jag bättre iallafall, drack kaffe o sen jävlar diskade jag, tvättade spisen, damsög... Haha sprang runt i lägenheten som en jojjo! Linus ba "Men nu får du lugna ner dig!" Hihi ;)

Idag ska jag med Linda hem, vi ska plugga together. Behövs... inför projektarbetet på onsdag! 

Imorse när jag kom till första lektionen i omvårdnad sa min lärare Ulla "Linn, jag drömde om dig imorse!" Jag ba what?! Hon hade drömt att hon låg inne på sjukhuset, även om hon var pigg som en "lärka" och jag hade tagit EKG på henne och gett henne en morgonrock att ha på sig. Jag hade gjort det bra iallafall. Men i hennes dröm hade jag blont hår.

På tal om hår... hår är störande och växer segt.


Smiiile typ.


Kommentarer
Postat av: malin

hejsan. är det din son på bilden den lilla killen som tidigare vart med på bild på bloggen? kram malin

2012-04-03 @ 11:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0