Lååångfredag, men inte längre än vanligt!

Är hos älskling, träffade Gabriel snabbt, innan Linus körde honom till sin far. Jag ska plugga lite sålänge :P Ikväll ska jag och Linus dra ut :) Om han kommer hem vill säga, fick nyss reda på att han slarvat bort sina bilnycklar! Fan också...! :( Hoppas han hittar dom innan dagen är slut... Den här fredagen blir nog extra lång trots allt!
Snacka om skitväder eller?! Snöar ju :( Solen försvann, jag som trodde våren va på g... Vill ha sooool!
Min fina vackra kille.. Älskar dig! :love:

Kommentarer
Postat av: Anna

"Är hos älskling, träffade Gabriel snabbt, innan Linus körde honom till sin far"..? Är inte linus gabriels pappa??!?!

2012-04-07 @ 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0