Narkotikamissbruk

Håller på att plugga om narkotikabrott som jag skriver om i sh-rapporten. Sjukt att vissa inom vården, som sjuksköterskor och läkare tar narkotikaklassade mediciner från sin arbetsplats och missbrukar dem och att läkare skriver ut dessa mediciner till sig själva. En sjuksköterska hade somnat på jobbet, föreberett insulin till patienter som redan fått det, uppträtt konstigt, skrivit fel i rapporter och inte ens kunnat logga in på datorm. Hennes urinprov visade att hon hade narkotiska läkemedel i kroppen. Hon hade testat många olika droger som heroin, ecstasy, kokain och amfetamin, dessutom drack hon mycket. Givetvis blev hon avstängd.
Väntar på att Linus ska komma hem, han drog till Limmared för att jag skulle kunna plugga i lugn och ro. Vi ska se "Battleship" på bio ikväll och ha mys ihop. Det har ju varit struligt mellan oss, var det igår igen... Han sa att han skulle köra hem mig och inte prata med mig mer, för han är "ingen bra människa" och vill inte göra mig ledsen och nere, vilket han gjort mycket på senaste! Tar ju åt mig och blir ledsen för jag verkligen bryr mig om honom och älskar honom...
Solen lyser lite idag, bra det.. Hoppas det blir varamre snart, är ju svinkallt och april är snart slut! Blir besviken på vädret :(
Narkotika finns i många olika former och färger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0