12 12 12

Jobbat kväll idag, fick värsta positivt bemötande av Ingela, hon jag jobbade med idag. När hon fick syn på mig sa hon "Nämen heeej Linn! Vad roligt att se dig!" så kramade hon om mig. Gullig hon är! :)

Pratade med chefen idag och ska träffa henne imorgon och prata om brevidgång och upplärning inne på själva servicehuset. Hoppas på mer jobb!! Ska ju läsa matte nu med, matte A1 som det numer heter istället för matte B. Nu är kursen både längre och svårare, great! Bara för man ska va kass på matte o inte klara den på gymnasiet måste man ta tag i skiten nu.... Haha, körkortsteori + matte = KAOS!

Jobb imorgon med, börjar 7:30. Luciatåget kommer till jobbet och lussar för oss, trevligt trevligt.. Ska flytta in en ny dam snart, hon skulle tydligen inte vara lätt att göra med. Får se hur det går! 
 
Många som gift sig idag, 12/12-12, sista trippeldatumet vi får uppleva. Tycker det är lite larvigt att alla liksom SKA gifta sig bara för att det är tre lika siffror. Läste i tidiningen att en brud sa att deras äktenskap kommer bli bättre bara för det... man bara "vaaaah? wtf?" Nästa år kommer 11/12-13. Det är mer häftigt enligt mitt tycke :P
 
Ser fram emot helgen då jag o Klas drar med folk på Laserdome! Ska bli FETT kul :) Min syrra och bror ska hänka, sen Carro, Semih och kanske HD. Ju fler desto roligare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0