Cold as fuck

Har ringt och avbokat min körlektion, känner mig inte redo. I detta väglag låter ingen mig köra ändå... Jag vill ha körkort nuuuu! Får satsa extra mycket på teorin just nu. Men vill ju köra, det som är roligt. Man måste misslyckas för att lyckas. 
 
Ringde nyss min jobbcoach o frågade vad det va jag skulle kolla upp eftersom jag tappat bort lappen jag fick av henne. Ska kolla jobb på lasarettet, vårdcentraler och sjukhus samt utbildningar jag vill läsa. Bara att sätta fart! Vill jobba på sjukhus, det är roligare och händer mer plus att man får använda sina kunskaper mer utbrett. 

Måste se till att få mer jobb, klarar inte av att ha det såhär, jag jobbar bara när dom ringer och frågar om jag kan och det blir typ 6-10 dagar per månad om ens det. Jag får ta tag i det här nu, på riktigt. Om jag bara haft körkort... Kan ju inte ta mig någonstans :( 
 
Always...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0