Freeze

Jobbat idag, lugnare på den avdelningen jag var på idag. Kunde inte sova inatt, min klocka är sönder så den ringde inte, Klas ringde inte o väckte mig som han lovat eftersom han också försov sig, Lowe (lillsyrran) väckte mig inte när hon gick upp för hon tänkte inte på det, först när hon tog på sig skorna och såg att jag sov skrek hon "LIIIIINN FÖR HELVETE!?!?" Jag vakna till liv, såg att klockan visade "06:59" skriker "HELVETE JAG HAR MISSAT BUSSEN!! FITTAAAAA!" Flyger upp ur sängen, säger till pappa att "fittklockan" inte ringde och han kör ner mig till jobbet. Hatar att försova mig, men det gjorde inget, sånt som händer sa dom på jobbet. Ursäkta språket, men när jag blir arg/stressad/sur/förbannad/misslyckas/gör fel/skadar mig eller försover mig har jag en förmåga att använda fula ord ;)
 
Börjar 16:00 imorgon så har sovmorgon iaf! Lyckas man försova sig då har man fan dött i sömnen.
 
Det är roligt att många vårdtagare kommer ihåg mig, sedan jag hade min praktik på boendet. Även många i personalen känner igen mig. Saker har förändrats på de ca 2 åren jag inte varit där, nya vårdtagare, ny chef, ny personal och vissa nya rutiner. Men det sätter sig med tiden...
 
Det rullar med jobb just nu i dec. Hoppas lönen blir fin i jan!

Kommentarer
Postat av: Johanna K

Vad är Klas för en kille?
Vad gillar han?
Vad gör han på dagarna?
Vad är det hos honom som du gillar och tycker om hos honom?
Hur går det mellan er?
Ser det ljust ut?

Vi (jag) vill veta mer!! Kom igen berätta mer!

2012-12-19 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0