It's right here inside us

Damn vad det snöar och svinkallt är det! Innan när Klas skulle åka så hade vi snökrig... Han ska få igen för han fuskade, idioten satte på sig vantar... The war has just began! :mad:
 
Imorgon blir det IKEA med Klas. Får se om man hittar nåt kul, ska ha lådor o syrran vill ha en kontorsstol och ett skrivbord. Sen på lördag blir det tatuering och eventuellt hämta en bil åt han som tatuerar, men får se. Isåfall skulle jag få övningsköra i hans arbetsbil de 30 mil de är till att hämta bilen. Lååångt men man säger aldrig nej till att köra bil, nej nej ;)
 
Jag har kommit fram till att om man inte vågar chansa här i livet kommer man ingenstans och man kommer ångra efteråt om man inte tar chansen innan det är för sent. Jag tror jag borde sluta tänka på allt så jävla mycket, bara ta det som det kommer istället. Tror inte slembollen klarar hur mycket som helst ;)
 
Does it look like I give a fuck? Haha take the chances bitch.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0