KLAS CHRISTIAN FREDH

Halloj! Kom precis hem från jobbet, lugn kväll som tur va. Börjar 7 imorgon och då är sista dagen för bredvidgång! Sen ska jag jobba på gruppboendet fredag och lördag. Fick höra idag att det finns en blomma till mig därinne! Gissa om jag blev glad :D Gulligt! 
 
Ni är nyfikna på Klas, huh? ;) Hehe, ska berätta för er! :)

Vad är Klas för en kille? 
Han är den gulliga/snälla/omtänksamma typen, den som bryr sig, alltid finns där, gör allt han kan för att hjälpa en om man behöver hjälp, uppskattar en, tycker om en för den man är, bra på att lösa problem som uppstår, tröstar om det behövs, bra på att ge dyra gåvor, gillar att gosa, duktig på att påminna om hur fin man är.. osv. Nu skrev jag bara det som dök upp liksom. Annars kan jag ju tala om att han är lång, ca 190 cm och smal, för smal. Har sagt till han att äta mer och eftersom jag fått honom att må bättre gör han det. 
 
Vad gillar han? 
Klas gillar bilar, framförallt volvo (precis som jag). Han gillar att hitta på saker, vara aktiv. Han tycker om film, musik, va med vänner osv. Han tycker om att resa, besöka nya platser, uppleva olika saker. 

Vad gör han på dagarna? 
Han jobbar (som lastbilschaufför). Han jobbar hela dagarna. Börjar söndag kväll och slutar fredag kväll. Enda dagen han är fullt ledig är på lördagar. Innan han träffade mig så jobbade han även hela helgerna, han åkte ner till Tyskland med gods... 

Vad är det hos honom som du gillar och tycker om hos honom? 
Jag tycker om att han alltid finns där, ställer upp, stöttar mig, ser allt jag är bra på, uppmuntrar mig, hjälper mig, hittar på saker med mig, frågar vad jag vill göra och ställer upp på det, lyssnar på mig, hjälper mig att lösa problem, att han är omtänksam och förstår hur man mår utan att man behöver tala om det, att man kan prata med honom om allt, att han är duktig på en hel del (har jag märkt), att han säger kloka saker som får mig att fundera, att han är förstående och att han ALDRIG klagar på mig! Är det nåt jag gör som han inte uppskattar så talar han om det för mig på ett schysst sätt. Han höjer aldrig rösten mot mig. 

Hur går det mellan er? 
Jodå det går sakta framåt, jag är fortfarande lite osäker. Han är kär i mig och vill ha mig, men jag är inte kär i honom, men jag tycker om honom. Han är underbar, han gör mig glad. Han förstår att jag inte vill ha något förhållande just nu, han har sagt att jag ska ta jobb, utbildning, körkort osv före honom och att han finns där om jag behöver honom. 
 
Ser det ljust ut?
Det ser halvljust ut kan man säga, framtiden får avgöra vad som sker!
 
Haha.. han hade ont i magen o gick o la sig en stund i lördags.
 
Sen kom Semih och tryckte upp ormen i fejset på honom.. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad elakt!!! Du använder ju han bara, en sådan guld kille. Som han verkar vara pga, Det du skriver. Å du gör som du gör sitter där och säger så här! Du är ju inte värd denna kille så som du gör mot honom... Fyy f.. Vad elakt av dig! Vad tänker du med egentligen?

2012-12-20 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0