OMFG!

Vet ni? Jag fick nyss höra att jag får världens bästa födelsedagspresent... Jag ska hoppa fallskärm! :D Fyller 20 i februari. Har alltid velat göra det, en dröm som blir uppfylld! Kommer längta ihjäl mig. Vem fick jag presenten av då? Jo Klas såklart! Så jävla fint av honom att ge mig det, har sagt att jag så gärna vill göra det. Vet inte hur jag ska kunna tacka honom. Hoppet sker i Stockholm i maj (tror jag det va). När jag ser honom på fredag lär jag krama ihjäl honom! <3
 
Tatueringen blev ju inte av förra helgen pga att tatueraren fick förhinder. Men nu i helgen smäller det! Jag håller på att rita Klas tatuering, han vill att jag ska göra det, sen kommer tatueraren måla av min teckning och tatuera in den på Klas. Jag har sagt nej, i helvete heller... Jag liksom? Klas ba "Ja, jag vill att du gör det Linn." Så kul att Klas uppskattar och ser att jag är duktig på att rita, fick sitta och kladda när jag åkte med honom i lastbilen, sen i varje telefonsamtal han fick sa han att jag va "jävligt duktig!" Så tack vare honom kan jag numer koppla av en stund och bara låta fantasin flöda. Så himla duktig är jag inte, duger, men inte extremt bra. Pappa är ju konstnär och mamma har målat i yngre dar, så kanske fått lite av dem.
 
Varit hos min jobbcoach idag och snackat om jobb och utbildningar. Jag måste läsa matte B, hatar och suger på matte men måste ha det för att kunna läsa vidare. Så imorgon ska jag till gymnasiet i Tranemo och prata med SYV. Man kan ju antingen göra en prövning eller läsa hela kursen som numer efter det ändrade systemet är 100p istället för 50p. 
 
På fredag ska jag o Klasse åka skridskor, bara för jag vill! Haha nä men han är gullig som ser till att det jag vill göra blir gjort. Va skitlängesen jag åkte senast, flera år. Men ska bli skoj! När jag va fem drömde jag om att bli konståkare, där gick den drömmen i kras. Nä men idag skulle jag inte vilja vara det, man måste ju öva 24/7 om man vill bli bra. 
 
Hans tatuering kmr se ut såhär typ..
 
Fallskärmshopp och test av fallskärm. LÄNGTAR! :love:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linn!
Hur går det mellan dig och Klas?
Han verkar ta väl hand om dig och bry sig!
Hoppas allt går bra! Han verkar hur gullig som helst.

//Sofia

Svar: Hej Sofia!
Jag försöker släppa in honom mer, ta vara på honom, men det går upp och ner, jag blir osäker och backar undan. Men det går framåt. Han är hur gullig som helst, det är han verkligen... Han finns alltid där, ställer upp, uppskattar mig och tycker om mig för precis den jag är. Kan ju lycka till o hitta fler som honom, eller hur? Så vi tar en dag i taget o får se vad som händer. Jag tycker om honom men är ju inte kär i honom, men det kanske kommer. //Linn
linnzplace.blogg.se

2012-12-06 @ 00:28:25
Postat av: Sofia

Hej igen Linn!
Ja jag tror nog inte att du hitta någon som honom igen!
Det kommer ska du se du måste bara börja med att släppa in an först! Sen kommer det komma mer när du inte kan vara utan honom, du saknar honom, och hans kramar å så vad ni nu gör! Men får jag fråga vad känner du?

//Sofia

Svar: Hej Sofia!
Nä tror inte jag heller, jag menar han är ärlig mot mig, finns där. Han va nyss här och han sa till mig att han inte orkar hur länge som helst att jag stöter bort honom, behöver honom, stöter bort honom, vill ha han nära osv... Jag sa att jag vet och att jag inte riktigt vet vad jag vill. Han sa att han tycker att jag ska ge det en ärlig chans och se vad som händer.

Jag har blandade känslor, jag är rädd samtidigt som jag vet att han aldrig skulle behandla mig illa samtidigt som jag tänker in i framtiden, hur jag ska göra, vad som är bäst, även om jag inte alltid vet vad som är bäst.

Känner också att jag inte kommit över Linus än.. inte redo att släppa släppa in någon helt. Men jag kämpar ju liksom mot mig själv i det här, vänder taggarna inåt...

Men jag borde släppa in honom mer, men när jag gör det backar jag tillbaka för minsta lilla och är på min vakt liksom, skjuter honom ifrån mig.

Inte lätt, men jag borde försöka mer seriöst för han är en kille det finns få av.

//Linn
linnzplace.blogg.se

2012-12-06 @ 02:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0