Sunlight in the snow

Stressigt på jobbet idag, sprungit fram och tillbaka som en jojo och hjälpt vårdtagarna till och från lussefirandet plus att jag gått fram och tillbaka till chefen. Vi tittade på Dalstorps lucia idag och dom va fina, lucian sjöng dock sämst :)
 
Pratade som sagt med chefen och ska gå brevid på uppläring inne på själva huset, så kommer bort från gruppboendet lite. Ska bli spännande, längesedan jag var där inne. Senast som freriearbetare 2009. Hoppas det går bra och att jag kan vara vikarie där så jag kan gå efter ett fast schema också. 
 
Snygga killar på jobbet idag som satte in larmsystemet. En av dom (den snyggaste) log charmigt och gulligt mot mig och visst smälte man lite ;) Sen frågade han vilket rum jag tyckte han skulle börja med, jag ba "Du kan gå in där!" LIKE A BOSS. 
 
Klas visade mig solnedgången i GBG. Tyvärr en byggnad i vägen.. Men väldigt fint!
 
Såhär snäll är jag mot Klas i gengäld.... (jag blå, han gul) :P
 
 
Ängeln själv, right?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0