The thing is...

Jag vet jag kan va taskig mot Klas, att jag inte alltid är rättvis mot honom, att jag kan behandla honom illa, ta honom för givet  osv.. jag VET. Jag vet också att det är FEL och jag mår skit för det efteråt. Jag säger alltid förlåt. Han vet hur mitt ex behandlade mig, att jag har svårt att lita på någon igen, att jag är osäker, som sagt, han FÖRSTÅR.

Men samtidigt kan jag vara jättegullig mot honom, göra honom glad och finnas där när han behöver mig (vilket jag alltid gör). Jag är ingen jävla bitch, jag har bara taggarna utåt för tillfället, för att skydda mig själv från att bli sårad igen. Jag skulle inte klara av det i nuläget. Räcker med skit, vill ha en positiv kurva i statistiken liksom...

Ska jag vara ärlig, jag trodde inte killar som Klas fanns, seriöst. Ibland känns det för bra för att vara sant och då tar man avstånd för man blir rädd och osäker för det. Aldrig mött någon som honom tidigare... Jag kan ha svårt att hantera nya situationer, känna mig obekväm och osäker på hur jag skall agera.
 
TRUE SHIT.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ärligt talat du vet att det är fel och du mår skit för det men ändå låter du det går vidare??
vad är du för en tjej egentligen?
Tänk den dagen som han tröttnar och lämnar dig vilket jag tycker han ska göra för du förtjänar inte en kille som han.
Han värkar ju vara hur reko som helst och du behandlar han som skit! fan bruden släpp all skit och gå vidare innan du förlorar honom.
är det något positiv som du vill ha?
Läser man det du skriver så varför skulle han vara ute efter att såra dig?

Svar: Ja jag vet, jag vet. Han har sagt att jag hållit på att förlora honom o då har jag skärpt mig.. jag menar, jag vill inte förlora honom. Och jag behandlar honom inte som skit, nej. Ja jag håller på att släppa allt, jag måste ta några steg framåt och lägga mitt förflutna på hyllan. Jag taggar verkligen det nya året, med nya möjligheter och utmaningar.
Tack för att du bankar vett i mig! <3
linnzplace.blogg.se

2012-12-20 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0