Tired x 3000

Är sjukt trött, får slänga mig i säng strax, ska ju jobba kväll imorgon. Orkar inte vänta på tvätten, får ta den imorgon. Väntar däremot på att pojken ska komma så man kan gå o lägga sig. Klas kommer när som, han har inte så mkt jobb imorgon så han ville vara med lilla mig :)
 
Jo btw, innan så rensade jag lite i rummet och samlade ihop allt jag har från mitt ex i en hög, inte pallat göra det innan. Hans handskrivna brev jag fick efter vi gjort slut där han beskriver att han ALDRIG kommer sluta älska mig, halsbandet jag fick av honom på studenten, kort på honom som barn, nyckeln jag bröt av till hans tvättstuga, osv. Lika bra att slänga bort det en gång för alla... Mår ju inte bra av att se det precis!
 
...nothing to say about you!
 
Klas is cute when he's asleep... 
 
BONNE NUIT som man säger på franska, GOD NATT alltså! :love:
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan Linn!
Det är mycket roligt att läsa din blogg å att det går framåt med Klas! Ni värkar komma mer nära varandra, är det något mellan er eller är det bara vänskap ännu? Tänkte på "pojken" som du skrev! Hoppas han tar väl hand om dig och att han är vettig! För han värkar som det när du skrive. ;)

//Sofia

Svar: Hej Sofia!
Tack! :) Visst är vi mer än kompisar, men inte tsm. Vi har kommit nära varandra, han tar väl hand o mig, det gör han. Finns alltid där och ställer upp, kan prata med honom om allt... så känns bra! Får se vart det leder :)// Linn
linnzplace.blogg.se

2012-12-13 @ 09:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0