TOPPENHELG

Drog ju o spela laserdome med Klas, Carro och Semih. Det va skitkul!! Jag va inte så duktig så blev ganska köttad, men jaja :) Klas va väldigt bra på de o smög runt som en CS-gubbe whatsoever... 
 
Sen drog vi hem till Carro och Semih som bor i Kungsbacka, vi förkrökade och en till tjej kom, Matilda. Jätteschyssta människor allihopa! Vi drog ut på krogen och jag strulade upp Carro och hade tydligen försökt ta henne på toaletten.. BRA Linn. Jag hällde i mig för mycket sprit, givetviiiiis... Så sen hade vakten tänkt tillkalla polis så jag hamnade i fyllecell, men nej tack, aldrig igen! Men Klas räddade mig... Han fick bära mig ända hem till Semih... Han va skitarg såklart. Jag kunde ju fan inte gå. Semih hade tydligen skällt på mig så jag börjat lipa, inget jag kommer ihåg men men... Sen när jag vaknade nästa dag skämdes jag som fan, Klas va skitsur och sa att jag måste be Carro och Semih om ursäkt. Han sa "ALDRIG igen Linn! Du kan ju hantera det bara du VILL!!" Jag ska skärpa mig framöver, sjukt korkat av mig minst sagt. 
 
Sen när Semih o Carro skjutsade mig till Borås så blev vi stannade av snuten, Semih fick böter på 4200 kr för fortkörning, 135km/h på 70-väg och för att han legat för nära andra bilar... Så typiskt!! 
 
Semih och hans orm! 
 
Jag och Semihs orm :)
 
Jag och Mathilda.

Mathilda och Caroline! Fina tjejer <3
 
 
Semih fångade oss på bild där ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0