You make me happy.

Igår när jag kom hem från jobbet va jag så trött så jag gick o la mig. Idag är jag också jävligt trött, kom hem för ca 1 timme sen. Känns att man jobbat hela veckan! Äntligen lite ledighet imorgon och då blir det Ullared med familjen o Klas. Ska köpa lite skit ;) 
 
Eftersom vår vattenpump är paj har man ju inget vatten hemma, varit så i några dagar nu och det SUGER. Tur att man kan duscha på jobbet, hade dött av äckelkänsla annars. Sjukt störande, jobbade delad tur idag, brorsan hade sagt att pumpen va fixad, jag kommer hem och ska ta en efterlängtad dusch, men kan inte! Fan va sur jag blev. Åkte ner tidigare till del 2 av turen för att hinna duscha, DAT FEELING! :love: 
 
Lowe (lillsyrran) fotade oss igår, låter bilderna tala för sig själva.
 
Haha sista bilden, klockren! Jag ba "Kolla, fattar du?" Han ba "Ehhh va va menaru?" 

Kommentarer
Postat av: Lowz

Haha va söta ni är! :D o va fint du har redigerat bilderna <3

Svar: Tack sötnos! :D<3
linnzplace.blogg.se

2012-12-25 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0