Ahhhh

Asså sjukt mycket i skolan nu... Imorgon ska jag och Linda redovisa i engelska b om Canada. Jag har inte hunnit göra så mycket, slängde ihop en powerpoint men blev mest bilder. Har lite fakta men inte så mycket. Please God help me :O Valde att hänga med min älskling hem idag igen, min syster blev tydligen lite ledsen att jag inte kom hem läste jag på hennes blogg. Hon är så söt Shiet va hungrig jag är, får gå och slänga i mig lite käk :P
Linus frågade nyss "ångrar du att du hängde med hit eller?" Jag ba "nää älskling, varför skulle jag göra det?" Han har frågat det förut, senast igår. Asså waah? Älskar o va med honom fattar han väl!
Naturen i Canada är väldigt vacker...

Kommentarer
Postat av: Lowiiis

Puss <3

2012-03-15 @ 08:51:05
URL: http://lowez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0