DAAAAAAHH!

Sjuuukt mycket i skolan nu, mitt huvud exploderar snart, vet inte vad jag ska börja med... Nästa vecka på måndag ska alla instuderingsfrågor om njurinsufficiens skickas in, sen på onsdag är det prov i psykologi, sen är det en debatt i religion mellan judendom, kristendom o islam. Jag är jude och ska argumentera frö varför Jerusalem tillhör oss judar.. Sen på torsdag är det muntligt nationellt prov i engelska B, sen fredag muntligt nationellt i svenska B. Plus att jag måste göra alla instuderingsfrågor i samhällen för vi har prov i de snart me. Måste skriva om magsäckscancer också som jag ska redovisa för klassen. Måste göra om min SH-rapport också... och så är det projektarbetet på onsdag next week oxå. Säker glömt nåt.. snurrig i hööövet yo!

Sov hos Linus inatt :love: Han e så söwt min lille pajjk :] Haha jag hängde ju med honom hem igår så duscha hos honom och fick låna en tröja och hans röda kallingar ;) Han va fett iriiterad igår och imorse.. Så äre när nikotinsuget kommer, då får man inte klänga på han. Han är sjukt duktig som inte snusat på 16 dagar! *stolt*
 
Ska hem sen och plugga järnet. Jag hatar när det finns massor att göra och allt bara hänger över en! Vill bara få allt gjort så man har tid till annat!


Måste kämpa till slutet, det närmar sig, 81 dagar kvar till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0