Dikter by me

Solsken
Jag vill sitta i min vilostol när det är sol,
höra fåglarnas kvitter och granska himlens blåa färg,
känna vindpusten mot min kind långt borta från min vind.
Känna mig värmas upp av solens varma strålar,
le vid tanken att skita i mina stålar,
bara känna solens varma sken och känna att huden är len.
Min underbaring
Min fina pojk, du är så fin, så vacker,
jag älskar dig så, du får inte gå.
När du inte är nära saknar jag dig min kära,
vill alltid ha dig vid mig, få se på dig, ta på dig
och känna hur ditt leende värmer mig inifrån.
Du bringar mig lycka, glädje och värme,
vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Du blåste bort min sorg, släppte mig fri från
denna borg. Jag är så glad att jag är fri, du
är min räddare, min hjälte.
Du finns alltid där och ställer upp för mig,
jag stör dig aldrig och du stör aldrig mig,
det är så det ska vara, inget bara.
Vi har roligt tillsammans, trivs ihop,
ler och skrattar men även tårar kan
förekomma emellanåt.
Om jag lyssnar på en fin låt, en låt om
äkta kärlek far mina tankar runt, runt,
jag tänker på hur lyckligt lottad jag är
som har DIG.
Du är underbar, fantastisk, perfekt
i mina ögon. Du värmer min hand,
vi är som ett slutet band, du värmer min själ,
det är äkta kärlek det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0