Fredag....IMORGON!

Hejsvejs!
Börjar med att svara på en fråga: "Började följa din blogg för ett tag sen, då skrev du om en kille du träffade i Göteborg. Är det han som är din pojkvän nu eller vad hände med honom? :) Kram"

Nej det är inte han (Tim) som är min pojkvän nu. Jag träffade honom på krogen i Kungsbacka, han sa att jag fick sova hos honom men jag tackade nej eftersom jag var på jakt efter en som heter Anton .  Sedan tog jag upp kontakten med Tim och vi träffades. Snäll kille, men för långt bort och för upptagen. Jag träffade honom 3 gånger och vi höll på ett tag, men sedan gick jag på fest och träffade Linus, som är min pojkvän idag! Jag va liksom tvungen att bestämma mellan dom två.. Linus var den som verkligen brydde sig och hade mer tid för mig. Tim gymmade typ varje dag, skrev till han att vi lägger ner. Linus är killen med stort hjärta som jag började tycka om från första dagen jag såg honom! Jag fick starka känslor för honom, han är sjukt underbar! På festen där vi träffades spydde jag som fan efter all sprit han bjöd på, så han fick ta hand om mig. Va så dålig att dom trodde jag skulle dö! Så dom ringde ambulansen... Behövde inte hänga med till sjukan iaf! Tur det. Så fick inte hänga med min kompis Linda hem, eftersom dom inte ville ha spya i bilen. Jag sov över hos Josefine (hos henne festen var), sov tsm med Linus. Sedan dagen efter betalade han taxi och sedan körde han mig hem. Sååå hans plan va och supa mig under bordet och sedan ta hand om mig! Fast det erkänner han inte utan sa bara att han tyckte jag var tyst så han ville få igång mig lite, blev ju helt väck! Haha kul faktiskt.. kram på dig Anna!
Jo btw, har köpt löshår från Rapunzel Of Sweden, HISS eller DISS?

Tycker det e fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0