Funderingar

Snart har jag varit ihop med min pojkvän Linus i 2 månader. Han är underbar och jag älskar honom hur mycket som helst! ♥ Han har nyligen slutat snusa och hållt upp i fyra dagar nu, inte dåligt. Innan snusade han 24/7, även när han sov. Det fick mig att må sjukt dåligt för jag visste hur snuset påverkade honom och hans kropp. Jag är jävligt stolt över honom. Trodde inte att han skulle lyckas sluta eftersom han var så jävla beroende. Han blev ju irriterad bara han inte hittade sin dosa och började anklaga mig för att ha tagit den. Jag tjatade på honom om hur farligt det var, att jag inte tyckte om det och hur det påverkade honom. Även det gjorde honom irriterad, men han förstod ju att jag tjatade för jag BRYR mig. Han har sagt att det blev som en spark i röven, så jag är stolt över mig själv också. Jag hoppas att han aldrig mer snusar eller ens tar ett bloss av en cigg. Inget nikotin, NO MORE!!!

Linus har en son, Gabriel 4 år. I början tyckte jag inte det var några problem alls att han har ett barn, men nu, jag vet inte... Jag och Gabriel bråkar om Linus, vi bara "Han är min!" "Nej han är min!" "NEEJ MIIIN!!" Osv... och idag när Linus stod i duschen:
Gabriel: "Han ska komma till mig först!"
Jag: "Nej, mig!!"
Gabriel: "Nej till mig!"
Jag: "Nej han ska komma till mig först!!"
och så vidare...

Gabriel har blivit min konkurrent. Han ska allt få se... Haha nä skoja bara ;)
Asså igår drack Linus Minttu, då blev jag irriterad. Sen sa han nåt i stil med "haha fan vad kocko jag är som dricker när jag har min egen son!" Han menade att han drack för han var så snussugen och att han inte skulle druckit om inte jag varit där. Vadå, la han ansvaret på mig då eller? Seriöst... Jag avskyr när han dricker om jag är hos honom, vad finns det för anledning? Det får mig att känna mig totalt värdelös, som om han vill dricka för att komma bort från mig eller som han inte vill ingå i den verklighet vi befinner oss i. Han förstår inte varför jag blir sur och säger att han får dricka när han vill, visst får han det. Han är 22 år och bestämmer helt själv när han vill dricka och inte. Men lite respekt kan han väl visa? Jag tycker inte det är schysst helt enkelt! Önskar att han kunde förstå.
Min älskling♥


Jag och Gabriel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0