PISS DAG!

Fan vilken skitdag, seriöst! Först skolan, hur jävla dryg som helst kom hem med pisshumör och min morsa är skitsur på min bror som inte sköter skolan så han är också skitsur. Kan ju inte bli bättre! Är sjukt trött, vi skulle genomfört vårt projektarbete imorgon, undervisat HLR för barn på en skola i Östra Frölunda. Men Linda blev sjuk så jag har hört av mig till läraren på skolan vi haft kontakt med och förhoppningsvis får vi skjuta upp det en vecka. Vi måste komma någonstans!! Jag, Linda och Sofia måste planera! Vi måste gå igenom hur vi ska utföra vår uppgift för att den typ av åldersgrupp vi ska undervisa skall förstå. ÅH blir så jävla trött på det här, vårt grupparbete fungerar ju inte! Om vi inte får godkänt i denna uppgiften kommer vi inte in på högskolan - GREAT!!
Jag är fett sur för att min pojkvän ska hem o "tvätta oså idag". Mig vill han ju inte vara med, skämt åsido!! Men ändååå vi har varit tsm 2 mån idag, vem bryr sig?! JAG BRYR MIG! Helvete då. Får seriöst någon grövre form av psykbryt snart! OK helvete vad sur jag är... får försöka chilla ner lite nu asså. Han fattar ju inte hur mycket jag saknat honom! :( Hoppas han kan få mig på bättre tankar.... Alla människor verkar ju vara irriterade/sura idag, vafan ärehär?
Sååjaaaa det kommer bli bra nu som min bror brukar säga, tönt är han! Men aja, det löser sig sa hon som sket i badkaret.
Bara att komma över det, lovar att jag kmr skratta åt detta inlägg vid ett annat tillfälle..

Kommentarer
Postat av: Lowiiis

Linn kommer du ihåg när du visade mig hur man gör smileys på bloggen och du sa att du inte vet hur man gör ett hjärta? Om du skriver :love: blir det ett hjärta :) (Om du inte redan visste det :P) Puss<3 saknar dig btw

2012-03-22 @ 23:17:27
URL: http://lowez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0