S.p.e.c.i.e.l.l. d.a.g.

Asså seriöst, var är solen? Dryg dag i skolan, skolmaten var icke god, som vanligt. Snart har vi religion. Läraren har varit sjuk i 2 veckor nu så får se om hon dyker upp!

Anyway, idag är ingen vanlig dag för det är min och Linus 2-månaders dag! :) Jag har varit så lycklig dessa två månader med honom.. känns så kort :O Men känns som jag känt honom jättelänge. Han är underbar, gullig, fin, söt, fantastisk och totalt älskvärd. Han finns där för mig, ställer upp för mig och bryr sig om mig. Är så glad att jag träffat honom så nu skall jag tacka de personer som fick mig att dra till festen där vi träffaes för första gången den 25 november 2011. TACK Carro för att jag fick följa med och fira din födelsedag, tack till Linda för att du ville ha med mig, tack mamma för att du lät mig åka och för att du ljög för pappa om vad jag gjorde, tack Josefin för att vi fick vara hos dig och tack Linus för att du kom dit! ♥ Hoppas inte jag glömt någon i mitt snygga "tacktal" haha :)

Det som suger är att jag och Linus bara ska ses några minuter, han ska bara hämta en grej hos mig efter jobbet. Känns riktigt surt, vill ju vara med honom idag, hela dagen! :( ÅHHH!!


Jag älskar dig Linus Åberg! ♥

Jag är sjukt stolt över min älskling som inte snusat på 13 dagar :D Imorrn äre 2 veckor, helt otroligt!! Puss på de :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0