Brrrr...

Drog krogen igår med syrran som ÄNTLIGEN är 18! Det var halloween-tema och många var utklädda. Dansade hela kvällen och det känns idag kan jag ju säga... Jävligt kul att se syrran vingla hit o dit! HAHA ;) 
 
Annars så blev det övernattning på hotell mellan fredag och lördag med min underbara vän eftersom bilbatteriet var så lågt ville vi inte riskera att åka hem. Sen åkte vi och köpte nytt batteri på lördagsmorgonen och sen tvättade vi bilen. Stod en liten gul polo när vi körde in på biltvätten, så kom vi med den snygga volvon och sedan rullade 3 till volvobilar in... Så jag tror polon kände sig lite mobbad ;D 
 
Sen fick jag köra min polares V70 och det gick bra fast måste öva mer på att kolla i speglar :P Han känner sig säker när han åker med mig så det är ju en fördel! 

Var blodig igår... 

Syrran körde scary doll stilen! 

haha.

Tack för du körde vännen! <3

Byte av bilbatteri :)

Look at this car, the car is amazing! Tror jag är kär i den.. ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0