Love to drive!

Va ute och övningskörde med pappa innan och visst fan blir man bättre med tid och övning. Varje övningskörning är bra såvida man inte kör av vägen, kör på något eller någon och slipper kärringstopp. Det är bara att kämpa på så är det rosa kortet snart mitt! Kommer bli lyckligaste dagen in my life :D 
 
Annars så går det upp och ner, ibland ser jag ingen mening med något och pallar inte kämpa vidare. Men man måste ju vara stark. Only the strong people are going to survive.. Vill ha mer jobb, men får kontakta chefen och fråga när jag kan gå brevid inne på huset, har varit länge inne på demensboendet och behövs folk inne på själva boendet hoppas jag. 
 
GIVE ME EVERYTHING TONIGHT! peace out.
 
Does it look like I give a FUCK?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0