LOVE SUCKS

What about it? Hatar skiten, så vill egentligen inte skriva om det, men känner att jag behöver det.

 

Just nu är två killar kära i mig, asså då menar jag KÄRA. IN fuckin LOVE. Sjukt jobbigt, sagt till båda att jag INTE är intresserad, men de ger inte upp. Fick nyss 100 röda rosor + en nalle hemskickat från en av dem. Herregud... Buketten är tung kan jag ju säga och jag vill inte veta vad det kostade. Har ju sagt till honom att han inte ska ge mig något men inte fan lyssnar han!

 

De kastar gulliga kommetarer på mig som "du är så jävla sexig", "du är helt underbar", "du är det bästa som hänt mig", "du har söta fötter" (HAHA), "du är sjukt söt", "du är så jävla fin", "du gör mig glad", "du är bäst", "du är rolig", "du har humor", "du är så jävla vacker", "du är som en stjärna på himlen".. osv.

 

Killar är så jobbiga, de vill ha mer av mig än jag vill ge och det kan dom GLÖMMA. Blir så sjukt irriterad... FUCK 'EM ALL. Tror inte han, den där snubben som är som man vill, han finns inte. Just forget about it. Har läst om att "den rätta", han finns inte, inse fakta! Kärlek är underbart med den man älskar, i annat fall kan den dra åt helvete.

 

Shit va många... 
 
Höhöh..
 
Kommer ALDRIG gifta mig, aldrig velat göra det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0