Confusion is like a disease

Mitt ex hörde av sig igår. Han skrev ett mejl som gjorde mig förbannad, påstod att bara för jag är som jag är blev han som han blev. Så jag skickade ett aggressivt sms och fick skit tillbaka. När vi var tillsammans ville han inte ha mig, men nu vill han. I just don't get it. Han sa så många gånger att vi skulle göra slut, vilket gjorde lika jävla ont varje gång, så han fick ju som han ville. 

Han påstod att jag inte tog till mig hans son, Gabriel. Men vem var det som lekte med honom? Vem kallade han "mamma"? Vem ville han leka med? Vem var det han ville åka på husvagns-semester med? Vem var det han inte ville skulle åka hem? Han grät, jag grät sista gången vi sågs, han ville inte att jag skulle åka hem och jag kände på nåt sätt på mig vad som skulle ske eftersom relationen mellan mig och Linus var på väg att dö ut. Gjorde så fruktansvärt ont. Jag saknar Gabriel så sjukt mycket... Har drömt om honom, i drömmen sa jag "jag älskar dig Gabriel" och pussade han på pannan medan jag höll om honom.  

Jag har alltid tyckt om barn och dom mig. Men det var svårt ett tag att hantera situationen, när ens pojkvän har en son. Jag fick för mig att Gabriel inte gillade mig och skit. Tönt jag var. Ville inte vara i vägen när Linus var med honom. Inte så lätt att vara tredje hjulet alla gånger. 

Det tråkiga är att Gabriel inte kommer komma ihåg mig, han är ju bara 4 år. Men det är väl bara bra att han glömmer mig, men jag kommer aldrig glömma honom. 


Jag och GabrielI love you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0