I've got busted...

Dryg dag idag, körkortsteori, regn, kyla, mörker och blattebusschaufförer som kör iväg så man flyger in i stolarna. Lyckat! Kom hem efter nio trött som ett as... 

Blev bjuden på dejt igår ;) Killen är söt men nej tack! Orkar bara inte känslor och skit just nu. Vill bara leva för mig och ha tid för mig. Sen är det en till kille som vill träffa mig och mysa framför en film.. shit like that. Dom är typ helt nere i mig, jag är ju sååå sexigt söt... lol. Cute but well, just fuck it. 
 
"Killar kan också ha känslor, en av dem är hunger..." HAHA so true.
 
Jo förresten jag blev påkommen när jag snodde farsans vin häromdagen... 
Oh shit! I'm innocent......right? Yes, of course! I asked my dad first ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0