Shit just got serious.

Va i stan o handla lite igår och tog en fika med underbaraste vännen :) Hon får mig verkligen att må bättre och stärker mig som person. Hon ser allt positivt och muntrar upp mig. Vet inte vad jag skulle göra utan henne..♥ 
 
Jo btw, ibland får jag mina flumattacker, fick en mindre variant igår.. haha nåt står inte rätt till, men ibland pallar jag bara inte va seriös för det är jävligt tråkigt kommer jag på liksom och då kan jag börja flabba åt allt och alla blir väldigt irriterade på mig. Well well, take me as I am. 
 
Igår när jag åkte hem, hade slut på pengar på busskortet och på västtrafik stod det att bussen från Borås skulle va framme i Ulricehamn efter bussen jag skulle byta till där avgått. Så jag snacka med chauffören och fick både åka gratis och fortare! Även på nästa buss, funkade det med även om det var en kvinnlig chaufför.. :D I nailed it! Haha, så skrev jag det till en killkompis o han ba "förstod att han lät dig åka gratis så söt som du är så! ;)♥" 

 
Min fina fika! Värsta feta skålen till chokladbollen vafan..
 
I am a strong fucker motherfucker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0