Take me away!

Vill också va i Grekland o njuta av sol, värme, bad och Smirnoff... Jävla pissväder seriöst. Va fint i förmiddags så jag hängde tvätten ute, stack o jobba kväll o sen kom massa regn... I was like "noooooo!!!" Haha kommer ta fett lång tid innan skiten torkar.

Har fått så fina komplimanger på senaste I was like ":D" haha flum! Jo iaf har fått höra att jag är vacker, skönhet, snygg, söt, rolig, go och omtyckt. Makes me happy! Åt helvete med all negativ skit! Har jag fått nog av här i livet. Räcker med mina destruktiva tankar jag burit runt på i åratal. Rensa huvudet och bort med allt som tynger och skitar ner. Sådant behövs inte i detta redan missbildade samhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0