TIRED

Vädret är ju som det brukar, REGN 24/7... Så fucking orättvist, en kompis till mig är i Grekland nu och njuter av värmen... :( Vissa har det bra!

Har rensat ur gerderoben i mitt rum, så ska fixa min walk in closet ;) Ska bli fett najs, har ju så jävla mkt kläder, så kan förvara dem där haha :P 

Imorgon börjar en ny vecka, sååå roligt. Jobb and shit whatever. Jo anledningen till dessa fina bilder nedanför, jag är sugen på cigg. Haha jag röker inte, men feströker alltid. Jag rökte i typ en vecka och hela min familj hatade mig typ för jag luktade SKIT och pappa var arg, han bara "drar du ner den här skiten i lungorna!?" Jag ba "jaa, det är ju så man gör..." HAHA så fult. 
 
 
 

På fest i Åsa okt - 11. 


Ni vet väl att svarta fåglar också röker?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0