Klas ♥ Linn ~31 dec = 1 mån~

Sitter här i min säng, pratat med älskling. Va ledsen innan, kände mig nere, brorsan retade mig, jag skulle smälla till ungen men dängde in handen i skåpskanten (aj fan) ungen viker sig dubbel av skratt och undrar hur jag lyckas. Jag blir ännu mer förbannad... Sen aggar han och morsan ihop och snackar om hur dålig sjuksköterska jag skulle bli, med mina tidigare handlingar som grund. Dom sa bla att jag skulle säga till en patient "oj, han dog visst!" och kasta vatten bland elkablar osv.. YEAH SURE. 
 
Sen ringde jag älsk och det första han säger är "så ringer du nu, ska ju in i tullen.." och BANG så bröt jag ihop. Just like that
 
Jag har så mycket funderingar som flyger runt i mitt huvud. Om framtiden, förr, vart världen är på väg, om pengar, djurmisshandel och mord på människor. Jag är ständigt rädd också, min största rädsla är att någon i min närhet ska dö. Jag skulle aldrig klara av det. Är orolig att någon olycka ska ske eller vad som. Pratade med Klas om det och han sa att "Livet har sin gång Linn, det är inget vi kan göra nåt åt. Man föds, man lever och man dör. Så är det." Så kom han in på att han har lurat döden 2 ggr, jag tvingade honom att berätta för mig vad han menade med det. Det visade sig att när han jobbade sönder, inte åt nåt och rökte som en skortsten, när han blev inlagd på sjukhus för att han ramlade ihop... så mycket visste jag, men fick reda på i telefon att KOD BLÅ hade inträffat. Han fick alltså hjärtstillestånd på sjukhuset. Har lipat som en idiot hela kvällen, blev ju skitledsen att höra det. Jag menar, tänk om han dött den dagen??? Vill inte ens tänka den jävla tanken. Andra gången råkade han ut för en bilolycka och kom flygandes mot två stora träd och vaknade till liv igen när han slog huvudet i ratten. 
 
Visst, man ska inte tänka "tänk om?" men det gör man ju automatiskt. USCH i helvete. 
 
Nu ska jag FÖRSÖKA sova. Ska upp hyfsat tidigt och sedan sticka till Göteborg och träffa min prins. 
 
Godnatt! Pusshej ♥ 
 
 
31 dec 2012, nyårsafton - vår dag.
 
Love You ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0