Dah.

Hemma igen efter helg med babe och jobbkväll. Haha va hemma vid 21:45, nu är ju klockan natten. Ska jobba imorgon med, fast dagtur. 

Christina jag jobbade med ikväll frågade om jag kunde jobba på gruppboendet imorgon eftersom Therese blivit sjuk, men jag sa att jag inte kunde för ska ju jobba på en annan avdelning imorgon, DE inne på huset... Så hon fick problem, ringde runt till andra vikarier, men ingen kunde. Sen gick hon in på de andra avdelningarna och hörde med dom, att jag kunde ha bytt min tur imorgon med någon annan så jag kunde vara på gruppen, men nej inget fungerade. Så stackars Ingela som jobbat hela helgen får hoppa in. En del som är sjuka nu... Så äre, ba att hoppa in. Trött på att vara timvikarie! Man kan ju inte planera ett skit, dom kan ju ringa några timmar före ibland och man vill ju jobba för att få en inkomst... Men jag vill ha ett fast schema, trött på detta. Får söka jobb, tjänster. ÅH vill ha körkort så jag kan söka jobb var som helst! Döda mig. 
 
Blev ju skitsne på Janne, Klas jobbarkompis som gav Klas jobbet till Norge i torsdags. Jag ville verkligen inte sitta och åka 60 jävla mil tur och retur en torsdagskväll efter jobbet när jag enbart åkte till Göteborg för att vara med Klas. Så jävlar va sur jag va. Skällde, svor och snackade om hur kasst allt var. Stackars Klas, va ju inte hans fel, vilket han påstod. Men då sa jag ba "den jag umgås med som får lida!" Han ba "tack den va ju snäll!"
 
Lugnade ner mig när vi ÄNTLIGEN var tillbaka i Göteborg SENT på fredag kväll, trött som as va jag. Men vi lagade lite mat, lyssnade på Semhis tjat (han klas bor med) och kollade film. 

På tal om trött... Tröttheten tar ut sin rätt. Dags att nana så jag orkar upp imorgon! Godnatt, pusshejj <3

Snodde Jannes jobbjacka som hämd för den långa DRYGA resan han utsatte mig för. HÄMNDEN ÄR LJUV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0