Jobb.

Jobbet ringde o väckte mig 07:45. Så ska jobba mellan 10 - 16 idag. Dom hade lite krisigt. 

Har snöat ännu mer inatt.. GR8. Fick ju nästan för sig att våren va på G när snön smälte bort och solen sken, men nej. Naturen ba "HAHA luuuuurad!" Men hoppet är det sista som överger människan. 
 
Om exakt 20 dagar fyller jag 20. Känns bra, men sen vill jag fan inte bli äldre. Guess who's gonna get drunk? Har ju fått fallskärmshoppning i födelsedagspresent av min älskling, han är bäst och underbarast. Hoppas inte han hittar på nåt mer. Har fått så mycket av honom, så det räcker nu! Både av honom, att han ställer upp, finns där, lyssnar, förstår, hjälper mig och bryr sig (vilket betyder MEST!) samt fått dyra gåvor. He really treat me like a princess ♥
 
 
Time to work.
 
Matchade trosor med jobbskjortan, score !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0