Turn the lights on!

Snackade nyss med Klas, kan se ljust ut framöver, men inte säkert än. Jag hoppas på det bästa och fruktar det värsta! :/
 
Jobb all week long, börjar 7 varje dag. Ska bli sjukt skönt till helgen att få sova längre. Ingen lust att jobba i helgen, morsan fyller 50! HOLY SHIT, she's getting old! Mohaha. Så närmar det sig min 20-årsdag också. Gissa vem som kommer stå vid systemets portar innan öppning? ;) 
 
Ang. jobb så finns det ett vikariat på 1 år att söka, får se om jag ska söka det... Bäst o göra't, bättre än timvikarie, mer jobb + att man har ett schema att gå efter. GÖTT MOS. 
 
Men samtidigt vill jag testa nåt annat, söka jobb på annan ort... MEN har jag ett rosa plastkort som tillåter mig att sitta bakom ratten? Svar: NEJ. SÅ GO FUCK YOURSELF LINN! Fan. Måste ta körkort. Ska fan köra som fan när våren kommer. Måste ligga i! GADH.
 
Jobbar ba till tio imorron, gööötttt. Eller inte? HAHA. Så jävla tråkigt att komma hem o ba "aha, vafan ska jag göra nu då???" LOL. Dumbass, that's me! 
 
Jo btw, ska åka till Rhodos, Grekland med Klas i september! FY FAN VA SKÖNT DET SKA BLI! Ååååhhh hade velat åka NU, på en gång. Vill bara bort härifrån. Kom o ta mig lååångt härifrån! 
 
VILL DIT!!! NU. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0