Wanna work out!

Känner för att börja träna, så man kommer i form, vilket jag antagligen aldrig varit, haha! Visst har man tränat fotboll när man var yngre och testat olika sporter, men sen slutade man ju. Saknar många gånger fotbollen. Jag slutade när jag gick i 7:an dvs över 5 år sedan. 
 
Jag är nöjd med hur jag ser ut, jag är smal och inte så klen trots allt. Men man kan ju alltid bli supernöjd istället. Tänk o ha snygga muskler.... mums! Plus att jag kommer orka mer, få bättre kondition och må bättre. 
 
Känner mig taggad. Bäst att smida medan järnet är varmt! Får försöka dra ut och springa en runda imorgon efter jobbet. Känns skönt efteråt! Förutom dagen efter för då känns det i benen. Jag har ju aldrig gjort löpningen till en vana, utan drar ut och springer 4,5 kilometer utan att gå eller stanna. Tar liksom ut allt på den rundan, sen kommer träningsvärken (man stretchar ju inte heller) och så tänker man "äsch jag springer igen så fort träningsvärken lagt sig. Men NEJ. Sen skiter jag i det istället. 

Borde ta tag i det, måste. Mest för att öka endofin-mängden så jag får upp humöret. Hade varit en föööördeeel! 
 
 
Jag är nöjd, men inte fullt så nöjd som jag skulle kunna vara. WORK HARD! Måste jag göra för att få kroppen jag VILL ha, inte kroppen som DUGER just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0