What about you, what about me, what about everything?

Halloj... sitter i hamnen i Göteborg o tråkar. Vi blir lastade med juice som sedan ska upp till Oslo. Igår när jag va på väg till gbg för att träffa älsklingen så ringde han och sa att han va tvungen att jobba. Jag sa att jag verkligen INTE ville följa med och va skitsur hela kvällen igår för det. 
 
Jag tycker det är tråkigt att åka lastbil. Visst i början va det helt okej, men nu är det bara långtråkigt. Drygt. Vilket jag absolut inte har någon lust med. Men men får ju försöka va positiv. 
 
Angående när Klas lastbil rullade in i en nybyggnation, företaget kräver 1, 2 miljoner för skadorna. Om inte den norska polisen får fram att bilen rullat, att han drog åt handbromsen och inte befann sig i bilen när den rullade iväg får han stå för kostnaden. Kan det bli värre? Han kan åka dit för vårdslöshet i trafik. Den stora tekniska undersökningen görs idag så bara att vänta på besked.  
 
Hoppas vi hittar på nåt kul ikväll iallafall. Lagar lite god mat och har det mys. Need that shit. 
 

 
Tur jag tycker om mitt jobb iallafall. Saknar dock att vara på sjukhuset där man får ta blodprov, p-glukos, pox, sätta i kateter, ta ur agraffer osv. Loved it. (Bild från lektion i sjukvård) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0