You can break rocks.

Nyligen hemkommen från jobbet, trött som as. Inte sovit så bra inatt heller... Men aja. Who cares? 
 
Nu ska jag ringa min pojke och sedan kolla nån film o bara slappa, känns behövligt. Ledig imorgon, vad ska man hitta på då tro? Borde verkligen ta tag i körkortsteorin, men känns som all min ambition är bortblåst. Måste peppa mig själv. Har liksom lagt det på hyllan. Men jag MÅSTE ha det om jag ska kunna söka jobb på annan ort. 
 
Vill du ha körkort Linn? 
- Ja. 
Lät inte så övertygande... Vill du ha körkort Linn? 
- JAAAAA KLART SOM FAN JAG VILL!!!!!!!
Det var bättre. 
 
Ibland känner jag mig inte tillräcklig, vet inte varför, men på nåt sätt känns det som jag inte räcker till. Svårt att förklara. Känns som jag ligger i lä på nåt vis. 
 
True that.
 
Känns lite så, som om man sätter på nåt slags skal varje dag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0