Got damn

Givetvis försov jag mig idag. Va vaken vid 6, men snoozade och somna igen. Vaknade 2 min i 7, började 7. Fick raketer i röven! Pappa körde ner mig och jag började jobba 10 över. PHU gick bra, hann få rapport med. Nu är man tröttttt som vanligt. Det är stor skillnad att jobba på huset, jämfört med gruppbostaden. Mycket mer att göra, många som larmar, massa spring, mer ansvar osv. DAMN, det tar verkligen energi. Men sen är jag ju van att jobba på gruppboendet, när man väl vant sig blir man nog inte lika slut efter jobbet :P

Såg nyheterna, den FETA krocken på E4:an. BRA GJORT. 3 döda o 20-tal skadade. Massa lastbilar... Blir ju så på en motorväg, det är halt, någon krockar, resten fortsätter krocka. Hög hastighet och för kort avstånd mellan bilarna. Stackars den personen som försökte stoppa bilarna och blev krossad av en lastbil. 


Snyggt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0