o n s d a g

Älskling kom inatt vid halv tre-tiden. Vi gick o la oss på en gång och gick upp vid 12-tiden. Men han åkte ganska fort till Göteborg för att fylla i papper om en lånebil, prata med sin chef och äta med sina arbetskompisar. Så nu väntar jag på att han ska komma tillbaka till mig :( haha 
 
Stackarn har ont i ryggen, nacken och höften efter olyckan med lastbilen igår. Masserade honom lite innan vi somna. Får hoppas det går över med tiden. Han har ju redan problem med nacke och rygg efter när han arbetade på lager. 
 
Får se om vi kan ta och hitta på nåt fint ikväll. Bara mysa han och jag <3
 
Jag har varit duktig och städat rummet iaf! Såg ju förjävligt ut med kläder överallt, skit och ännu mer skit. Hunden hade ju rotat i papperskorgen så låg ju sopor på golvet.. -.- Men nu är det rent och fint. Får se hur länge det håller i sig bara... 
 
Whatever life gives you, even if it hurts you, just be strong and act like you're okay. 
Remember: strong walls shake but never collapse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0