Black and white

Åt frukost ute i solen i morse, sedan solade jag en stund. Sjukt härligt :)
 
Pratatade med min lillasyster i nästan 3 timmar igår, hon hjälpte mig med photoshop som jag inte har använt på evigheter så var lite rostig... Men lyckades få hit en ny header och annan textfärg iallafall! Skönt, var så fruktansvärt trött på min gamla, denna är mycket fräschare med sting av sommarkänsla, right? 
 
Annars så har Daisy klantat sig igen. Hon tuggade ju sönder en penna igår och idag när jag skulle gå ut med henne var hon helt fläckig av bläck! Hon hade legat och sovit på plaströret med bläck i från pennan. BRA där, fick ju inte bort all bläck när jag tvättade henne heller. 
 
Redigerade en bild på oss innan och blev nöjd med resultatet: 
Love is in the air <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0