finally friday

Satt ute i det fina vädret när jag kom hem från jobbet, oerhört kvavt har det varit idag men så fort solen förvann blev det kallt. Nu väntar jag på att Klas skall komma hem, inte sett honom sedan i onsdags morse. Vi tänkte dra till systemet och köpa lite gott, kanske även äta ute, men får se hur det blir :) 
 
Jag är trööööött efter helgens och veckans arbete. Usch helt slut. Imorgon ska jag åka hem till mina föräldrar och 3 yngre syskon. Min lillasyster är grym på att fota så hon ska ta lite bilder på mig. Emelie (vikarie på jobbet) och jag satt och tjatade hela rasten för nån vecka sedan så visade jag bilder som min syster Lowe tagit på mig och hon tyckte de var asfina så jag sade att jag var utbildad modell o hon ba "vaaaah är du det?!" Haha hon är så go Emelie! <3
 
Bild Lowe tog på mig 2012, då jag hade kooort hår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0