freeedag

Äntligen är det fredag och vackert väder. Men när jag åkte till jobbet imorse så regnade det och var alldeles grått men på väg hem så sken solen och himlen var blå! Underbart. Det kan gärna regna när man jobbar och vara fint väder när man är ledig. 
 
Pojkvännen tog med sin f.d. jobbarkompis (Janne) hem idag, och hans lastbil som de byter lampor på.. Sen kom mina f.d klasskompisar Linda och Emma och hälsade på! De våldgästade mig haha var inte alls beredd på att dom skulle komma. Jag hade precis kommit hem från jobbet och tittade ut genom fönstret och kollade på killen o hans arbetskompis som grejade och plötsligt kom dom där i en bil! Så vi tog min bil och drog till Donken och Systemet. De åkte sedan vidare till Lindas pappa.
 
Nu har vi ätit pizza och tjockat oss här jag killen och Janne. Ska slappa lite i soffan nu om det går, hunden är skendräktig och håller på att gnälla hela tiden. Så sjukt jobbigt....
 
Jag och jobbiga lilla Daisy. Måste vara jobbigt för henne också såklart att tro hon ska bli morsa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0