I söndags...

I söndags så kom ju min mamma, lillasyster Lowe, moster Linda och hennes lilla dotter Cornelia på besök. Min lilla söta kusin :) Mamma lämnade Lowe här och åkte sedan till morfar där hon träffade sin kusin Torbjörn som hon inte träffat på 30 år. Hans mamma Inga-Lisa var också där, dvs morfars syster. Morfars vän Marianne var där också. Jag och Lowe åkte dit och käkade god tårta och det pratades mycket minnen dom emellan vilket jag och min syster inte alls kunde relatera till haha. Sen åkte vi hem till mig, så kom Linda och Cornelia på besök. Gud vad de små växer fort! Hon är 6 månader gammal nu.
 
Lite bilder från i söndags:
Haha så söt är hon! Här ser vi allt glada ut :)
 
 "Vem är du?" 
 
Älskling, jag och Cornelia :)
 
Hon klappar kissekatten :)
 
Tyvärr är bilderna mörka då de är oredigerade. Men får duga ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0