Lördag den 12:e

Min gamla klasskompis Linda ringde kl 05:06 imorse och väckte mig och innan dess vaknade jag skitförbannad av 2 klockor som ringde kl 04:30....... åååh vad störande! Jag svarade inte Linda för jag va fasen inte vaken. Så sms:ade henne förut och frågade varför hon ringde kl 5 imorse. Hon svarade "Hahaha ville nog prata xD" 
 
Imorgon kommer mamma, min lillasyster, min moster och hennes lilla bebis på besök :) Ska bli kul att träffa dem, var ett tag sedan nu. Moster Lindas lilla Cornelia är så himla söt! Jag kallar henne Corre haha. Måste fan städa... Ser förfärligt ut här! Dessutom har vi fått nya husdjur - myror! Måste ringa Anticimex. Hunden Daisy äter ifs upp dem när hon får syn på dem. Ser så roligt ut hon slickar i sig dem, okej det där lät äckligt...
 
Nä om man skulle samla ork och börja städa. Så sjukt tråkigt! Speciellt när det är så mycket fucking skit som ska bli rent. Kläder, golv, bänkar, bord, disk, säng.. ALLT. Aja så går det när man inte orkat städa på ett tag. Blame your self liksom.
 
Uuuurrrrghhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0