Pink

Idag fick jag reda på att min semseter är beviljad! Så jag ska ha semester v 32-35, fyra fucking veckor, huuur skönt?! Hela augusti typ, i GREKLAND. Vi drar till Rhodos den 9:e aug och kommer hem 25:e. Längtar ihjäl mig! Jag har aldrig varit utomlands, eller ah bara i Finland och Norge men det sitter ju ihop med Sverige så det räknas inte med! Ska bli så skönt att få åka till värme, sol, strand, palmer, hav, drinkar, annat klimat, ja allt. Vi har all inclusive på hotellet så kommer äta ihjäl mig också ;) 
 
Bytte nyss till nya fräscha skosnören på mina jogging-skor då en viss hund som heter Daisy käkade upp mina gamla skosnören... Hon hade för övrigt tuggat sönder min penna i tusen delar när jag kom hem, omtänksamt. Aja så är det om man har en liten hund som fyller 1 år på torsdag. Ska dra ut på en promenix med henne nu så jag gör slut på lite av hennes energi. Lekte med henne för en stund sen och sprang runt i hela huset med henne rusandes efter, både jag och hon tycker det är skitkul haha. 
 
Nya skosnören på gamla skor piggar upp!
 
Den skyldige till söndertuggade prylar, Daisy who else?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0