Rain

Regnet faller utanför mitt fönster som står på glänt.. Har lagt mig nu och skall försöka sova. När jag kom hem innan tog jag in posten och Klas är kallad på rättegång i Oslo, fått brev från norska polisen. Det angår en sak som hände 2012 tror jag det var. Klas lastbil hade rullat ner för en backe och in i ett hus som höll på att byggas under tiden han lämnade några papper. Snacka om OTUR. Det var vinter, halt och trots att han drog handbromsen måste den ha släppt på nåt sätt. Så ah skit är det, står att han kan välja mellan att betala 15 000 norska eller sitta i fängelse i 15 dagar. Great...
 
Annars så.. en på jobbet sade upp sig idag. Synd, men hon tyckte det blev för mkt då hon pluggade både till usk och körkort. Synd, nu blir det en lucka till. Aja så är det! Emelie som är vikarie på jobbet och som jag blivit polare med frågade om vi kunde dra till Ullared någon dag ganska snart "visst, jag är på!" sa jag. Vi får bestämma en dag som passar bara :) Kan bli skoj, passa på att handla massa onödig skit haha ;) 
 
 
Gammal bild på mig från 2012 trooor jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0