Red

Vilken skön kväll, blev långpromenad med vovven. Allt blommar såg till och med smörblommor blomma idag! Ska inte dom blomma i typ juni? 
 
Skrev med Linda nyss och hon frågade om hon kan stanna över en fre-lör. Absolut kan hon det, hade bara varit kul :D Längesedan vi hittade på nåt!! Haft roligaste helgen in my life with her. Det var då det när jag var singel och hennes dåvarande pojkvän blev sur för jag höll på med alla hans kompisar. Hahaha inte bara jag ju, de var också med på't såklart ;) 
 
GIVETVIS råkade jag bränna mig i solen idag! Var ju skitvarmt ute och där satt jag och tänkte "äääsch bara jag tar det lugnt nu så klarar jag mig." Tog jag det chill? Svar nej.... 
 
Kräftan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bränner dig fan varje år ;)

Svar: Haha jag vet! Alltid lika klantig och tror jag tål allt ;)
linnzplace.blogg.se

2014-04-28 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0