Sad..

Klas kommer inte hem idag, får se om han kommer imorgon. Känns så tomt utan honom, men känns bättre idag än igår vilket är skönt. Jag får vänja mig helt enkelt, vara stark och försöka spendera tid på väsentliga saker.
 
Idag när jag kom till jobbet fick jag reda på att mannen jag var kontaktperson för avled kl 10 imorse. Han har legat inlagd på sjukhus sen en vecka tillbaka så han avled där idag. Jag kände det på mig när jag åkte till jobbet att han säkert är borta nu.. Skönt för honom att det gick fort iaf. Men sjukt tråkigt att han skulle försvinna. Han var en genomsnäll människa, var alltid så go och ville aldrig något ont. När man frågade honom t.ex. om det var ok att man tvättade honom så sade han "gör vad fan du vill". Han var aldrig sådan som sa emot, utan han accepterade det mesta. Han hade många tabletter på morgonen och brukade fråga vad alla jävla tabletter skulle vara bra för, jag brukade svara att det är läkaren som bestämt och inte jag. Då sa han att det förstod han. Han var en fin man som svor ganska mycket men det var bara roligt, han var så rolig och underbar. Kommer sakna honom som FAN. Brukade säga att han var min lilla Alfons, och när jag sa till honom att jag var hans kontaktperson så tittade han på mig och sa "Åhh fan!" Så log han sitt försynta söta leende som värmde i mig. Vila i frid min fina, hoppas du får det bra i himlen <3 
 
Roses for you Alfonso <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0