Slut

När jag kom hem från jobbet hade Klas precis kommit hem, skönt att han kom hem så tidigt! Bästa av allt är att han är ledig fram till på söndag :) 
 
Jag använder just nu ett shampoo från Hairbell som får håret att växa fortare. Som ni ser på bilden så har jag redan utväxt, inte ens en månad sedan jag färgade håret! Det verkar fungera ;) När man använt det så känner man att nåt händer i hårrötterna, hur coolt att sånt shampoo finns och faktiskt fungerar!? Igår tvättade jag håret med silvershampoo och jag tyckte det blev mindre orange och att slingorna kom fram mer, får använda det mer och köpa mer för det är snart slut.
 
Är så otroligt seg och trött idag, känt mig utsliten. Imorgon kl 16 tar jag helg, fan va skönt! 
 
 
Jag och min drickyoghurt och Klas och hans telefon! 
 
 Soffhäng :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0